Hej
Du skriver godt nok at du har prøvet med en anden pumpe - MEN.
Når du har chekket dysser som er det mest sandsynlige og evt. glødegør, som jeg ikke tror det er, da det først er når den får prygl problemt opstår.
Havde det været under / umidelbart efter start så ville jeg skrige gløderør.
Nå tilbage til mit indput:
Hvis temperatur kompeseringen af tændingen ikke kan følge med (Være det rigtige sted) KAN det drille hvis en / nogle af dysserne er marginale så KAN det vise sig på specefike cylendere.
Håber dette hjælper hvis du ikke har fået løst dit KOLD raket problem. Jo jo selvfølgelig skal det køre ordentligt.
Jeg kender ikke din VE pumpe. Men hvis du har kølevand der kommer til og fra din VE til en 5-7 cm lang rund aktuator på siden/bunden af kroppen af VEen har du temperatur kompeseret tændingstid.
Er den off så KAN det går temmelig galt - eller?? Jeg fik transpoteret min bil med en 4.2L Diesel hjem fra udlandet da man voderet at det var alvorlig motorskade. NEJ det var forkert timing via af aktuatoren satte sig fast i forkert possition. LOL erstatningsbil i to uger. Resultat da der havde været sparket dæk og rodet LIDT i Dk så kørte motoren fint. Eneste reservedel NY TERMOSTAT. Skal vi sige den fejl kostede forsikringen 20 af de stærke.

Knudsen
