Transitfar skrev:
Ang. tændrør/ledninger skal du kigge (nøje!!) efter langsgående sorte streger udvendig på tændrørenes porcelænsdel, der vil så være en tilsvarende aftegning indvendig i tændkablet.
Stregerne kommer fra gnistoverslag udvendig, og ved det mindste tegn skal BÅDE røret OG ledningen skiftes.
Ja, dem har man jo set et par gange...
Sidste gang den begyndte at skabe sig var kun et halvt år efter jeg havde monteret sprit-nye rør og kabler.
Men man kan altså godt kurere den for en kortere periode ved at rense rør og hætter af og smøre med silicone-olie. Min rekord er 3 mdr efter sådan en "rep".....
Citat:
Ang. LMM, så er det min erfaring, at bilen blot vil få en sløvere speederrespons. Den vil ikke hverken humpe eller køre ad pommern til, blot lidt mærkeligt.
Korrekt - den får lidt sværere ved at tage gassen. Ellers er der ikke andet at mærke end at den er NOGET sløv og uvillig. Man kan dog overraske den så meget at den slår tilbage i indsugningen med et tydeligt POP !
/Nolan