Den første top poppede boltene til vippearmene op(gjort det 2 gange inden for kort tid)og havde "døde" olie tyve, så jeg ville skifte toppen da det er alt for dyrt at få lavet nyt gevind, måtte fandme betale 750,- for at få lavet et skide gevind hos Helge Olsen i Slagelse, fandme dyrt når man tænker på at alt var skildt ad og det eneste de skulle gøre hvar at sætte nyt gevind i, så det valgte jeg jo af indlysene årsager ikke at gøre igen. Jeg byttede(kan godt lide at bytte

)mig til et topstykke der lige var blevet slebet, så det skulle jo være fint nok tænkte jeg. Efter montering(og jo det blev gjort rigtigt)tikkede den meget, men som jeg tænkte den skal jo lige lave tryk først, det var uændret efter 30 min. i tomgang. Jeg satte mig ind i bilen og ville så prøve at kører en tur i den for at se om det så ville ændre sig, der lagde jeg mærke til at olielampen lyste ved lave omdrejninger, så nu har skiftet plejlejer, knast og løftere uden at problemet er væk. Kan det være krumtapslejerne der lige pludselig er åndsvage eller hvad, det kan vel næste ikke være oliepumpen der har fået noget skidt da olien(så vidt jeg ved)ryger igennem sien inden det kommer ind i pumpen. Jeg er helt på bar bund her
