Hey..
Når man nu skal ha´ sin turbo skruet til over 1 bar, hvad skal man så få hold i?? er det nok at købe den der MF2 - Map Fueler eller skal man ha´ xtra dysser osv ? eller er der andre alternativer ??
Mvh
Jeppe
MF2 - Map Fueler
Redaktør: Moderatorer
-
jeppev
- Nyt Medlem
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 17 aug 2004, 13:20
- Geografisk sted: viborg
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hvad er dit mål?
over 1 bar i ladetryk?, eller skal du have nogle heste ud af det, eller hvad er målet, og på hvilken motor, med hvilket budget??
Lidt mere info.....ellers er du ikke nem at hjælpe.
Husk nu at ladetryk ikke er målet i sig selv(medmindre det skal bruges til at blære sig med overfor vennerne)
over 1 bar i ladetryk?, eller skal du have nogle heste ud af det, eller hvad er målet, og på hvilken motor, med hvilket budget??
Lidt mere info.....ellers er du ikke nem at hjælpe.
Husk nu at ladetryk ikke er målet i sig selv(medmindre det skal bruges til at blære sig med overfor vennerne)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
jeppev skrev:Jamen altså målet er 250 hk på en nissan bluebirg 1,8 turbo, og bugdetet er jo ikke ligefrem det største.. altså 3 - 4k eller noget i den stil
Ok, det bliver nok ikke nemt uden nogle gode kontakter at trække på. Ihvertfald ikke hvis det skal holde ret længe.
Du skal jo ihvertfald have dig en anden turbo, du skal have noget styring af nogle dyser, plus 4 dyser, og allerede nu er de 3-4k forlængst brugt.
Jeg ville først ha foreslået dig at kigge nærmere på Megasquirt systemet, men jeg tror du skal nedjustere dine forventninger til effekt, eller alternativt nok hitte nogle flere kroner inden du kaster dig ud i det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Gæst
- LasseW
- Senior Medlem
- Indlæg: 476
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Den skal bare have nogle klø, du har fat i det rigtige. Større lader, intercooler og MF2 så skal den nok klare det. Være dog opmærksom på tændingsbanken, stil evt. tændingen nogle grader frem ca. 10° i tomgang uden vakuum. Du skal også lige checke at benzintrykket ikke falder hvis pumpen ikke kan følge med.
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en