Erfaring indenfor 306
Redaktør: Moderatorer
-
Kennetw
Erfaring indenfor 306
Jeg savner et Rigtigt godt bundtræk i min pug 1.8 XT 8v. nogle som ved hva jeg kan gøre til rimlige penge??? har tænkt på en knast og chiptuning
Pug 1.8 XT 110 hk.
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle
- dikkedarer
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
det sejeste man kan syntes jeg er at ECOSSE har lavet et kit så man kan hælde en V6'er ned i hullet fra 406'ern
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Thomas.
- Medlem
- Geografisk sted: Danmark
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja man kan også købe en Calipra turbo i stedet for at lægge den ned i en Corsa men det er det der gør det SJOVT jo
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk