min bil "hagger"

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Spyde
Medlem

min bil "hagger"

#1 Indlæg af Spyde »

Jeg har et mindre problem som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med! når jeg køre med fuld gas begynder den at "hagge" og jeg kan se på min blandingsmåler at den får rigeligt med benzin, kan det være for meget benzin. Det skal lige siges at det er en bil der er bygget turbo på! :cry:
Brugeravatar
bmwmanden
Medlem
Geografisk sted: Vejle

#2 Indlæg af bmwmanden »

Hej

Kører du med et tilskudssystem?? Så kan det nemlig godt være derfor...prøv evt. at mindske afstanden på dine tændrør...
BMW ---> Best Motor in the World!
Brugeravatar
Spyde
Medlem

#3 Indlæg af Spyde »

Ja det gør jeg men den har ikke gjordt det før, det er kommet lige pludseligt det er derfor jeg syntes at det er lidt mærkeligt..
Clisse
Medlem
Geografisk sted: Kbh

#4 Indlæg af Clisse »

Så prøv evt at skifte tændrør... Og helst ikke til Bosch.... Mine erfaringer siger, at Bosch rør har det svært med fed blanding. På de nye rør sænker du afstanden lidt mellem elektroden og stel.
Mvh
Claus
Brugeravatar
Spyde
Medlem

#5 Indlæg af Spyde »

det prøver jeg lige og så vender jeg tilbage :D
Gæst

#6 Indlæg af Gæst »

skift ud med tændrør der er en grad koldere for at kunne håndtere det at du har lavet motoren om til tryk.
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#7 Indlæg af Yugo Turbo »

kig lige på tændkablerne nu du er igang, det kan lige så let være dem der er syge, genkender din beskrivelse fra et par andre biler jeg har lavet med samme problem :wink:
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Spyde
Medlem

#8 Indlæg af Spyde »

Et par nye tændrør og lidt justering så var den der igen så mange tak alle sammen for hjælpen :D
Besvar