kontravægte
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
kontravægte
Hvordan vil ens motor opføre sig hvis man drejer en del af sine kontravægte af at se billeder af motor hvor dette er lavet ville det være en dum ide/´med hensyn til vibrationer i motor osv. ?
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
- brunochristensen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
-
MC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
nu ved jeg ikke hvor meget der er taget af men formålet med dem er j oat lave "balance" i systemet så hvis der er sat ultra lette stempler og plejlstænger i så er det derfor de har gjort det så vægtbalancen bliver genopskabt..... men som sagt har ikke set hvor meget det er i dette tilfælde....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Gæst
- bmwmanden
- Medlem
- Geografisk sted: Vejle
-
Franke
Den slags skal man kun gøre til helt specielle formål, hvor det er nødvendigt med en hurtig speederrespons. Det skal hænge sammen med vægten på stempler og plejlstænger.
Til almindeligt brug skal du holde dig fra den slags.
Jeg har arbejdet på luftkølet VW i mange år. De er uden kontravægte. Hvis vi skal have en chance for at de holder, skal der kontrovægte på. Masser af vægt. Jo mere jo bedre. Det bliver mere et pladsproblem.
Til almindeligt brug skal du holde dig fra den slags.
Jeg har arbejdet på luftkølet VW i mange år. De er uden kontravægte. Hvis vi skal have en chance for at de holder, skal der kontrovægte på. Masser af vægt. Jo mere jo bedre. Det bliver mere et pladsproblem.