rst
Redaktør: Moderatorer
-
skou
rst
er der nogen som har rodet med at få lidt mere træk i en rst fra bunden...
tænkte på om man skulle have en større kompresser hus på den originale eller hvad mon der skal til ??
selvfølgelig må det gerne give flere hk på toppen men som udgangspunkt er det turbotøven der skal aflives.....
skou
tænkte på om man skulle have en større kompresser hus på den originale eller hvad mon der skal til ??
selvfølgelig må det gerne give flere hk på toppen men som udgangspunkt er det turbotøven der skal aflives.....
skou
-
Jakob Hansen
- Mester Medlem
- Indlæg: 533
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Kontakt:
En billigt og effektivt sted at starte, er ved at montere en BOV. Personligt kan jeg anbefale dem som Bruno Hansen m-sport sælger. Jeg har selv en på min RST og den virker rigtig godt.
www.brunohansen-msport.dk
www.brunohansen-msport.dk
-
skou
-
Jakob Hansen
- Mester Medlem
- Indlæg: 533
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Kontakt:
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Re: rst
skou skrev:er der nogen som har rodet med at få lidt mere træk i en rst fra bunden...
tænkte på om man skulle have en større kompresser hus på den originale eller hvad mon der skal til ??
selvfølgelig må det gerne give flere hk på toppen men som udgangspunkt er det turbotøven der skal aflives.....
skou
En mindre turbo eks frs Fiesta rs turbo den kom vist 1000omd før eller Nos i bunden
-
skou
- Whosa
- Medlem
- Indlæg: 239
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: København
Jeg vil mene at med et mindre turbo , så flytter du bare lade kurven. Du vil så få tryk før men også læbe tør hurtiger ... Den vil miste effekten på toppen. NOS er jo også kun til høje omdrejninger så det er vel heller ikke rigtig en løsning. Hvis du vil have træk over næsten hele kurven, så skal du da bare lave danmarks første RST BiTurbo, med en lille og en stor turbo
Det kan godt lade sig gøre men den blive sku aldrig godkendt.... Ellers skal man konvateret til kompressor som lader over hele kruven, med så er der jo ikke meget ide i at køre i en RST.
Det kan godt lade sig gøre men den blive sku aldrig godkendt.... Ellers skal man konvateret til kompressor som lader over hele kruven, med så er der jo ikke meget ide i at køre i en RST.
Ford Escort RS Turbo S2
Streetracing is NOT a crime !
Brothers .... What we do in life, Echoes in eternity !
Streetracing is NOT a crime !
Brothers .... What we do in life, Echoes in eternity !
-
Henrik Dirksen
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
ideen men afdrejet svighjul er en ganske fin løsning, hvis der er fordi du ikke kommer hurtigt nok frem når der bliver grønt.. ellers skal du lege lidt med Launch controll... ( affyrings kontrol ) hvor bilen holder ved rødt, aktivering af styringen og speederen i bund, holder bilen ved et givent antal omdrejninger. der hvor der er max effekt... så du bare skal slippe koblingen når der bliver grønt.. og afsted det går..
det skulle virke ganske godt...
det skulle virke ganske godt...
Senest rettet af Minilars 21 jul 2004, 19:55, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
