Side 1 af 2
data på gerrett GT2565
: 01 jul 2004, 18:18
af brunochristensen
hej
jeg har fundet en gerrett GT2565 og så tænkte jeg på om den var for stor til min 1600 8v motor.
jeg har fået afvide at den har variabel udstødnings mølle men hvad betyder det og hvad hjælper det?
MVH Bruno
: 01 jul 2004, 20:11
af Kongen
: 01 jul 2004, 20:57
af brunochristensen
tak men hvad er det for noget gerretten køre med? og hvad hjælper det på?
: 04 jul 2004, 10:34
af Gæst
Systemet skaber vel modtryk og bedre flow ved lave rpm, så du på den måde minimere turbotøven ved lave omdrejninger. Ved høje omdrejninger kan du se at bladene åbner helt og på den måde fungere som en traditionel turbo.
Mvh Jakob
: 04 jul 2004, 13:04
af fraguzz

øhh bruno .. du skriver på det andet forum at bilen snart kører med omtalte turbo og spjældhuse!
kan man det?
: 04 jul 2004, 18:35
af brunochristensen
hvad mener du med det?
man kan hvad man vil.....

: 04 jul 2004, 19:21
af nmb1022
Selvfølgelig kan man køre med turbo og spjældhuse, ellers kender jeg da en +250hk 106'er der ikke er blevet informeret om det

: 04 jul 2004, 21:16
af fraguzz
:o hey fedt ... total fed lyd samtidig med BOW lyd

det bliver vist ikke bedre så!
: 05 jul 2004, 07:54
af brunochristensen
man får ikke den BRØØØL lyd fra spjældhusene hvis man køre med turbo.
: 09 jul 2004, 02:11
af Yugo Turbo
for slet ikke at tale om en nissan sunny GTI-R der standard kører med turbo og 1 spjældhus på hver cylinder... ret cool lavet, hvem der bare havde penge