For lidt benz!
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
For lidt benz!
Hej!
Jeg har tilsyneladende kørt med for lidt benz. i min bil med turbo! Efter at toppen er kommet af kan jeg se at stemplerne er misfarvede rød/brune! Kan de have taget skade??
Jeg har tilsyneladende kørt med for lidt benz. i min bil med turbo! Efter at toppen er kommet af kan jeg se at stemplerne er misfarvede rød/brune! Kan de have taget skade??
-
Gæst
-
Gæst
-
Gæst
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvad bruger du af tilskuds-system MFII eller hvad
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Gæst
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
det problem er ikke voldsomt svært at løse... du skal ha dig et air/fuel ratio meter... FMI 1,4 eller lign. www.K-power.dk sælger dem, incl en lambdasonde. så kan du, inde i bilen, men du kører, hele tiden følge med i om du kører for magert eller fedt
Brap brap brap...

-
Gæst
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
så længe du kan give den benz nok så lyder det som om du har gjort det der skulle til for at den skulle kunne køre de 0,9 uden at have problemmer.......... 
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk