Har fået en unichip på min 106 gti men den "hakker" nogle gange når den kommer over 3.000 omdrejninger
Og kan risikere at gå ud??!!
Hvis man ikke slipper gassen og stille og roligt holder på kan den godt stoppe med aT HAKKE når den når omkring 4 omdrejninger men den giver nogle ryk og ligesom om den er ved at drukne..??Har fået lavet en fejlfindingstest som viste det var styreboxen..
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Kør pænt..
Mvh jonas
unichip
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
vil æde en gammel hat på at det er ØD-GIVEREN der er stået af.og det gør de altså engang imellem på de her modeller(er gammel pug mekker)
........ og i enkelte tilfælde lambda sonden..........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- myg tuning
- Junior Medlem
- Indlæg: 67
- Tilmeldt: 26 feb 2004, 11:52
- Geografisk sted: nordjylland
jjr
er det mest når det er fugtigt.. eller???? for så kan det være din tændspole der er flækket i isoleringen...
alle vil have en 2ér..
- myg tuning
- Junior Medlem
- Indlæg: 67
- Tilmeldt: 26 feb 2004, 11:52
- Geografisk sted: nordjylland
jjr
er det mest når det er fugtigt.. eller???? for så kan det være din tændspole der er flækket i isoleringen...
alle vil have en 2ér..