Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
egern
Nyt Medlem
Indlæg: 32 Tilmeldt: 06 jan 2004, 00:33
#1
Indlæg
af egern » 27 maj 2004, 01:22
Hej med jer:)
Der er vel ikke nogen af jer der har erfaring med lattergas?? Har overvejet det, men hvordan skal det gøres for at det kan holde?? vil jo nødig skifte motor hver anden måned:-)
håber I kan hjælpe..
Spyde
Medlem
Indlæg: 152 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
#2
Indlæg
af Spyde » 27 maj 2004, 18:06
Hvis du holder dig under 70 HK så sker der ikke noget og du søger for at den får nok benzin..
Brisse
Mester Medlem
Indlæg: 504 Tilmeldt: 15 jul 2003, 12:34
Geografisk sted: Stevns
Kontakt:
#3
Indlæg
af Brisse » 28 maj 2004, 11:49
Spyde skrev: Hvis du holder dig under 70 HK så sker der ikke noget og du søger for at den får nok benzin..
Det afhænger vel af hvilken motor du har som udgangspunkt?
At smide et 70Hk sæt på en 45Hk motor holder sikkert ikke lige så godt som hvis du smider det på en 150Hk.
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Spyde
Medlem
Indlæg: 152 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
#4
Indlæg
af Spyde » 28 maj 2004, 14:48
Sorry det har du selvfølgelig ret i. min det er en 1500 med 80 hk dysser og det holder fint
rallye
#5
Indlæg
af rallye » 28 maj 2004, 16:11
jeg vil også gerne vide hvilket system jeg skal vælge til min pug 1.3 rallye.
tør/våd?? hvad ville i vælge???
jeg vil gerne bare have 25-35hk ekstra
hvordan for man mere benzin med et tørt system???
håber i kan hjælpe
Spyde
Medlem
Indlæg: 152 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
#6
Indlæg
af Spyde » 29 maj 2004, 12:21
Helt klart et vådsæt for der kan du selv styre benzin/gas i forhold til hinanden..
egern
Nyt Medlem
Indlæg: 32 Tilmeldt: 06 jan 2004, 00:33
#7
Indlæg
af egern » 30 maj 2004, 03:34
Ja min er også en 1,5 L.. så mon ikke der skal en våd lattergas fætter i
Spyke.. hvilken bil har du monteret din i??
Er der brug for andre ændringer ved montering af lattergas???
Gæst
#8
Indlæg
af Gæst » 30 maj 2004, 21:11
egern skrev: Ja min er også en 1,5 L.. så mon ikke der skal en våd lattergas fætter i
Spyke.. hvilken bil har du monteret din i??
Er der brug for andre ændringer ved montering af lattergas???
Spyde
Medlem
Indlæg: 152 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
#9
Indlæg
af Spyde » 30 maj 2004, 21:50
Du kan se mit link nedenfor
egern
Nyt Medlem
Indlæg: 32 Tilmeldt: 06 jan 2004, 00:33
#10
Indlæg
af egern » 31 maj 2004, 02:06
nice nok
Hvad er nødvendigt at ændre hvis motoren skal holde nogenlunde??