Spær på sierra dohc...???
Redaktør: Moderatorer
- Sierra_turbo
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Spær på sierra dohc...???
Hej derude...
Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvor man kan få et spær til en sierra DOHC fra 1991..? Og er der ngle der ved om det er 7" på sådant en fætter..?
Jeg kan godt selv svejse det, men ikke alt for godt i længden... Hehe
Mvh Benno
Jeg vil lige høre om der er nogle der ved hvor man kan få et spær til en sierra DOHC fra 1991..? Og er der ngle der ved om det er 7" på sådant en fætter..?
Jeg kan godt selv svejse det, men ikke alt for godt i længden... Hehe
Mvh Benno
-
møffe
hvad med sierra cosworth..... og er ikke sikker på om en XR4I ikke også har spær........... jeg køre med en stationcar bagtøj hvor gearingen er ca 10% lavere og den har en tendens til at sætte begge baghjul rundt når jeg starter hårdt...og det gør en alm GT ikke..... men om de også har det det ved jeg ikke.....
- Sierra_turbo
- Medlem
- Kontakt:
- Sierra_turbo
- Medlem
- Kontakt:
-
lqs
- Mester Medlem
pas på ikke at lave noget til et problem som reelt ikke er et problem! den bil min kammerat har, kørte med det samme bagtøj som den fik på fra ny i 1984. der af 4 år med turbo og en del dragracing! det er rigtigt at deyt burde være extremt usundt, men det er ikke sikkert at bagtøjet ved det! MVH. søren
-
Havneren
- Mester Medlem
- Sierra_turbo
- Medlem
- Kontakt:
Okay... Men jeg høre jo også bare om nogle ved hvor man kan få det, ved godt at man kan svejse det, og at det også fungere uden, men vil gerne have fundet ud af om der er noget der passer derpå, eller et sted hvor man kan købe det...
Men tak for jeres indlæg, så ved jeg da at jeg ikke behøver at være bange for at det går til... Hehe
P.S. Hvor mange hk har den der din makker har...?
Men tak for jeres indlæg, så ved jeg da at jeg ikke behøver at være bange for at det går til... Hehe
P.S. Hvor mange hk har den der din makker har...?