mange takker..
150 kh i escort
Redaktør: Moderatorer
-
Rych
150 kh i escort
Nogle der ved hvordan jeg få ca 150 hk i min escort fra 94 1.8 105hk doch
mange takker..
mange takker..
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
- hYe
- Mester Medlem
- Indlæg: 732
- Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
- Geografisk sted: Malmö
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Xr3ién er lavet med 130hk.. så mon ikke du kan bruge nogle dele fra den...
Ellers Bananmanifold , portet topstykke, skarbe knaster(muligvis dem fra Xr3i eller RS 2000), 2,0 spjældhus,Sprøjt fra xr3i(hvis det ikke er det samme), chip/justeret... størrere udstødning.. 2"-",25"
Toppen kan du godt lave selv, hvis du er lidt fix på fingerene..
Lad være med at lave kanalernme størrere, bare slib dem så der ikke er støbe kanter og lign.. ved ventilsædet kan du godt slibe dem lidt størrere, så de passer til hullet i V-sædet.. og ved manifolden skal du slibe kanalerne, så de passer 100% til manifolden.. puds også manifolden ,så langt du kan komme ind.. Ventilstyrne kan du måske .. godt fjerne.. mener de mindst ska være 4 cm , og gå mindst halvejs på ventilen..
Udstødningkanalerne er det samme, men ta ikke så meget af styrene, hvis du tar noget.. og når du passer kanalerne til udst.manifolden, skal hullet i manifolden være 2mm størrere i diameter..
Du kan også få en prof, til det.. Det er Bedre, men dyere... og det er da sjovest at selv have lave det..
Men ellers Poul heichendorff eller KH(mener jeg han hedder) fra åbenrå cylinderservice... eller Bruno hansen på fyn(Ford Trold mand)
Knasterne kan du få fra Piper eller Kent... De koster lidt..
Du kan også få den slebbet hos vestspeed til 1000kr pr stk..
Resten skal du nok købe nyt hvis Mørke autogenbrug; bruno eller en eller anden, ikke har det brugt..
Ellers Bananmanifold , portet topstykke, skarbe knaster(muligvis dem fra Xr3i eller RS 2000), 2,0 spjældhus,Sprøjt fra xr3i(hvis det ikke er det samme), chip/justeret... størrere udstødning.. 2"-",25"
Toppen kan du godt lave selv, hvis du er lidt fix på fingerene..
Lad være med at lave kanalernme størrere, bare slib dem så der ikke er støbe kanter og lign.. ved ventilsædet kan du godt slibe dem lidt størrere, så de passer til hullet i V-sædet.. og ved manifolden skal du slibe kanalerne, så de passer 100% til manifolden.. puds også manifolden ,så langt du kan komme ind.. Ventilstyrne kan du måske .. godt fjerne.. mener de mindst ska være 4 cm , og gå mindst halvejs på ventilen..
Udstødningkanalerne er det samme, men ta ikke så meget af styrene, hvis du tar noget.. og når du passer kanalerne til udst.manifolden, skal hullet i manifolden være 2mm størrere i diameter..
Du kan også få en prof, til det.. Det er Bedre, men dyere... og det er da sjovest at selv have lave det..
Men ellers Poul heichendorff eller KH(mener jeg han hedder) fra åbenrå cylinderservice... eller Bruno hansen på fyn(Ford Trold mand)
Knasterne kan du få fra Piper eller Kent... De koster lidt..
Du kan også få den slebbet hos vestspeed til 1000kr pr stk..
Resten skal du nok købe nyt hvis Mørke autogenbrug; bruno eller en eller anden, ikke har det brugt..
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Corrado> Præcis heroin!!
Men der er jo mange måder at sikre sig mod "det forkerte skud". HenrikGM lavede f.eks en ekstra sikkerhed til mit system og det kommer snart i handlen. Tror snart at mit system er 100% idiot sikkert, mangler bare en hængelås på foggeren så jeg ikke kan skifte dysse....ved en fejl 
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
morten
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Benzintryksmåler, flasketryksmåler, benztryks cut (kyllingeknap), blandingsmåler og rpm controller. Urene er et must bare får at kontrolere det hele virker perfekt. Kyllingeknappen sørger for at slukke for gassen hvis benzintrykket bliver for lavt. Blandings måleren er rar at have da den kan indikere blandingen og Rpm controleren sørger for at gassen slukker 300rpm før rpm begrænseren ved f.eks et misset gearskifte (slukker også ved for lav rpm)
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power