aktuator
Redaktør: Moderatorer
-
Bjarne Andersen
- Junior Medlem
- Indlæg: 90
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:11
aktuator
Ville det være muligt at monter en atuator på en kompressor motor hvis man selv lave den lille ventil som normalt sider i uds. huset på turboen ? mener om den kan holde den lukket ind til den nar maks indstillet ladetryk ? (ca. 1 bar)
-
Bjarne Andersen
- Junior Medlem
- Indlæg: 90
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:11
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Vil du lukke ladetrykket ud i det fri????? Jeg tror det vil blive næmere at køre det ind uden.
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Vil du lukke ladetrykket ud i det fri????? Jeg tror det vil blive næmere at køre det ind uden.
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Vil du lukke ladetrykket ud i det fri????? Jeg tror det vil blive næmere at køre det ind uden.
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Det bedste tror jeg er at bytte rem skive til du når det ønskede ladetryk
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
Ups der gik hvist noget galt...............
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
-
Bjarne Andersen
- Junior Medlem
- Indlæg: 90
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:11
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
Du kan selvfølgelig godt lave en overtryks ventil... Det er bare en ventil der åbner når ladetrykken når over fjedertrykket. Du kan jo lave det justerbart med justerbart fjedertryk...
Men hvorfor er et nødvendigt for at kører bilen ind?
Hvis det er noget programmerbart EFI af en art, kan du jo med rimelig sikker vedtage at fra 100kpa i mannifolden og op efter i lade tryk er benzin mængden krævet linier. Det er jo heller ikke meget du kommer til at kører i de mellem områder af lige vel.
v/h christian
Men hvorfor er et nødvendigt for at kører bilen ind?
Hvis det er noget programmerbart EFI af en art, kan du jo med rimelig sikker vedtage at fra 100kpa i mannifolden og op efter i lade tryk er benzin mængden krævet linier. Det er jo heller ikke meget du kommer til at kører i de mellem områder af lige vel.
v/h christian