Jeg gir op
Gems EM20 motorstyring
Redaktør: Moderatorer
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
Gems EM20 motorstyring
Er der en der kan eller kender en der kan programmere/justere en gems EM20 boks??
Jeg gir op
Jeg gir op
-
HellRaizher
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Sjælland.
-
HellRaizher
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Sjælland.
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
CTS
-
Thomas
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Vestjylland
Re: Gems EM20 motorstyring
Jan skrev:Er der en der kan eller kender en der kan programmere/justere en gems EM20 boks??
Jeg gir op
Tror ikke du kan undgå at få den rullet, men hvis det er en G0.25 Eprom variant der sidder i din boks, kan jeg måske sende dig et start map, skal selv til at montere en EM20 og løber garanteret selv ind i en masse problemer, så hvis vi kunne udveksle lidt erfaring kunne det jo være godt......
mvh.
Thomas
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
Til at starte med så vil jeg bare have motoren til at starte og ku stå i tomgang. Når vi så når lidt længere hen på året, så blir den kørt på rullefelt og justeret ind:)
Er det win ell. dos version, dit program???
Jeg har kun dos versionen og jeg har endelig fået det til at vise parameter, men batterispænding viser den ikke:/ Jeg kan ikke finde hvor man taster cyl. antal ind og der er også en hulens masse andre parameter, som jeg ikke har den fjerneste ide om hvad er. Jeg skal bare have den sat op, så det kun er benzin og tænding der skal justeres.
Min er version G.026, så vift jeg ved har den bare nogle ekstra funktioner til fejlfinding.
Er det win ell. dos version, dit program???
Jeg har kun dos versionen og jeg har endelig fået det til at vise parameter, men batterispænding viser den ikke:/ Jeg kan ikke finde hvor man taster cyl. antal ind og der er også en hulens masse andre parameter, som jeg ikke har den fjerneste ide om hvad er. Jeg skal bare have den sat op, så det kun er benzin og tænding der skal justeres.
Min er version G.026, så vift jeg ved har den bare nogle ekstra funktioner til fejlfinding.
-
Thomas
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Vestjylland
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
Hmm, da jeg skrev til gems, sagde de at de ikke surporterede dos versionen mere
Du må meget gerne sende den til mig, på jan@bmwe30.dk
Min er monteret og er klar til at blive startet op, dog kan jeg ikke få den til at vise batteri spændingen og den org. vandtemp.føler viser helt forkert
Du må meget gerne sende den til mig, på jan@bmwe30.dk
Min er monteret og er klar til at blive startet op, dog kan jeg ikke få den til at vise batteri spændingen og den org. vandtemp.føler viser helt forkert