kan man køre med alm. okt. 95 ved det ladetryk?
har lige hørt en sige at man skal bruge "race"-benzin med over 100 okt. for dette.
bo, 0,6bar - måske 1-1,2 til maj.
benzin ved 1-1,3bar?
Redaktør: Moderatorer
-
bo
- Junior Medlem
sorry, kompressionen er sænket til 7:1.
Jeg aner intet om kemi, benzin og okt. men regner med at det var komp. du sikkert også ville have.
og mht. sprit i tanken ( ref anden tråd om nos ) så synes jeg det lyder af meget med 10%
jeg har prøvet ( for at rense ) ca. 3% karburatorsprit i taken. og resulterede i at motoren var meget lang tid om at falde i omdr. og holdt en god pause ved ca. 2000 omdr. inden den faldt helt. ( med svensk okt. 98 benzin på )
Jeg aner intet om kemi, benzin og okt. men regner med at det var komp. du sikkert også ville have.
og mht. sprit i tanken ( ref anden tråd om nos ) så synes jeg det lyder af meget med 10%
jeg har prøvet ( for at rense ) ca. 3% karburatorsprit i taken. og resulterede i at motoren var meget lang tid om at falde i omdr. og holdt en god pause ved ca. 2000 omdr. inden den faldt helt. ( med svensk okt. 98 benzin på )
-
bo
- Junior Medlem
Sydlige kbh. men gør det ligt mere indviklet da jeg er en halvforræder...
mod. er en nyere motorcykel med eftermonteret turbo.
Men forumet her er det bedste i dk jeg har kunne finde ang. tuning og tubo.
men takker, jeg finder jo nok ud af det. når jeg får en større turbo til, forhåbenltig maj.
bo - GsxR750 Turbo sølle 185hk til 180kg. mc
mod. er en nyere motorcykel med eftermonteret turbo.
Men forumet her er det bedste i dk jeg har kunne finde ang. tuning og tubo.
men takker, jeg finder jo nok ud af det. når jeg får en større turbo til, forhåbenltig maj.
bo - GsxR750 Turbo sølle 185hk til 180kg. mc
-
Ringsted
- Junior Medlem
hej angående karburator spirt, så er det ikke helt det samme som rent ethanol, det består af methanol, ethanol, og isopropyl alkohol, og der bør kun tilsættes 0,3-0,4 % af dette og kun for at fjerne vand fra benzin tanken.
se evt http://www.greenfuels.org
der står der en masse om ethanol,
Mvh
Lars Ringsted
se evt http://www.greenfuels.org
der står der en masse om ethanol,
Mvh
Lars Ringsted