Er der nogen der har nogle erfaringer med ovenstående? Altså med hensyn til syn og told & skat.
Så vidt jeg kan forstå burde det være lovligt og man kan få den synet med en VR6 motor i uden at skulle omregistre bilen.
Ombygning af Corrado G60 til 2,9 VR6
Redaktør: Moderatorer
-
Kristian T
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Re: Ombygning af Corrado G60 til 2,9 VR6
Daytona skrev:Er der nogen der har nogle erfaringer med ovenstående? Altså med hensyn til syn og told & skat.
Så vidt jeg kan forstå burde det være lovligt og man kan få den synet med en VR6 motor i uden at skulle omregistre bilen.
Komtakt TP-tuning på fyn han har rodet i det ved jeg.
-
Daytona89
Ombygning
Men er de så bygget om til 2,8 eller 2,9. Corradoen er jo født med 2,9...
Et andet aspekt er også at Corradoen først kom til Danmark i 1992 med vr6 motor. Hvilket betyder at man nok ikke må sætte vr6'eren i en f.eks. 1989? Det er jo ikke sikkert den er typegodkendt til dette...
Mvh. Ole
Et andet aspekt er også at Corradoen først kom til Danmark i 1992 med vr6 motor. Hvilket betyder at man nok ikke må sætte vr6'eren i en f.eks. 1989? Det er jo ikke sikkert den er typegodkendt til dette...
Mvh. Ole
-
Martin R
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland
- Kontakt:
-
Kristian T
- Senior Medlem
-
Daytona
-
Kristian T
- Senior Medlem
Det er en ´91 mener jeg...
De ting der skulle skiftes var selvfølgelig motor+gearkasse+forbro+ledningsnet i motorrum.
Derudover mener jeg han skiftede sikringsboks og instrument hus(speed+omdrejningstæller...
Han køre stadig med 4 huls og de gamle trækaksler.
Nå ja og motorhjelmen skulle også skiftes da VR6´eren er højere...
/Kristian T
De ting der skulle skiftes var selvfølgelig motor+gearkasse+forbro+ledningsnet i motorrum.
Derudover mener jeg han skiftede sikringsboks og instrument hus(speed+omdrejningstæller...
Han køre stadig med 4 huls og de gamle trækaksler.
Nå ja og motorhjelmen skulle også skiftes da VR6´eren er højere...
/Kristian T