Montering af turbo og div..

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
thadog

Montering af turbo og div..

#1 Indlæg af thadog »

Hej

Jeg skal have smidt en turbo, intercooler og andre nødvendige ting i min 323f 1,5i... Derfor søger jeg en der kan og vil hjælpe med dette (selvfølgelig mod betaling). :P

venlig hilsen

japserstyle
Gæst

Re: Montering af turbo og div..

#2 Indlæg af Gæst »

Hej
Kommer du fra haderslev.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave det til en ok pris men det ska lige siges at jeg laver det ik for at få max heste ud af det. men lige så meget for lyden.
Mvh lars
Brugeravatar
brunochristensen
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland

#3 Indlæg af brunochristensen »

thadog skrev:Hej

Jeg skal have smidt en turbo, intercooler og andre nødvendige ting i min 323f 1,5i... Derfor søger jeg en der kan og vil hjælpe med dette (selvfølgelig mod betaling). :P

venlig hilsen

japserstyle

hvor kommer du fra?

MVH Bruno
Golf 4 GTI
Havneren
Mester Medlem

#4 Indlæg af Havneren »

Anonymous skrev:Hej
Kommer du fra haderslev.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave det til en ok pris men det ska lige siges at jeg laver det ik for at få max heste ud af det. men lige så meget for lyden.
Mvh lars

Hahahahahaha :lol:

Lars dog... Den vil blive brugt i mod dig for efter tiden! :wink:
Gæst

#5 Indlæg af Gæst »

Hej.
Jeps jeg ved ik lige hvad du merner med at det vil blive brugt i mod mig i efter tiden men skudt med det.
Men jeg synes det er sjovt at lave turbo projekter. I sær når man kan lave det hele for under 8000. jeg mere ik den sidste jeg hjalp kom af med mere og den køre nu godt nok han har været i vandel engang i mellem. Det er sådan en rød alto jeg ved ik om du har set den.
Mvh lars
Laluffe
Nyt Medlem
Geografisk sted: vestjylland

#6 Indlæg af Laluffe »

tror du nogen bruger så mange kr bare for at få en god lyd du må være stiv :lol: mit projekt har kostet 6000 kr med 160 hk til følge mod standart 120 . ej du den må du længere ud på landet med :)
wastegate er for kyllinger!!!!!
Havneren
Mester Medlem

#7 Indlæg af Havneren »

Havneren skrev:
Anonymous skrev:Hej
Kommer du fra haderslev.
Mvh lars

Hahahahahaha :lol:

Lars dog... Den vil blive brugt i mod dig for efter tiden! :wink:

Det er da pænt af dig at du vil hjælpe ham, men sådan noget må du altså ikke skrive... Vi andre tisser jo i bukserne. Såfremt vil man jo frem over kunne finde turbo og blow off ventil under styling... :lol:
lqs
Mester Medlem

#8 Indlæg af lqs »

hører BOV da ikke til under STYLING?? MVH. søren
Besvar