topstykke&portning

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

topstykke&portning

#1 Indlæg af C.Sørensen »

Hey alle sammen.

ja nu skal min dejlige golf 1ere i pit for lidt vinter tuning
det sidste jeg fik lavet var vand indsprøjtning og et flamme kit
(ild ud af udstødningen) :twisted: nu skal der flere heste til og så
tænket jeg kan man ikke porte et diesel topstykke det må sku da give lidt
jeg har nemlig tænkt mig at smide en ny top på svinet det gamle
er mærklig nok ikke revnet :shock: til jer som ikke ved det så er min bil
g1ere med 91 gtd makrel af SB tyben den gode med vandkølet turbo
min køre til daglig med 1,0bars ladetryk og når det går stærkt 1,5
den køre kanon mange benzin bil er blevet til grin :oops: HE HE
den har front mont intercooler oven på for kofangeren :shock:
den er selvfølgelig også skruet op og en 2.5" udst med udgang ved VB hjul
plus jeg også kan juster lade tryk og pumpe tryk fra kabinen
jeg tænket kan gør noget ved knasten med henblik på udskiftning ????
jeg ved man kan få nogle racer dyser med de koster 5 kilo
ER der mere jeg kan gøre??????
PS. jeg har hørt om special indsugninger men.......
MVH C.Sørensen
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#2 Indlæg af Yugo Turbo »

diesel for racing? godt du selv har sluttet den sætning med ha ha ha, hvilken racer bil af de vilde og hurtige har du nogensinde set der kører på diesel? hvorfor mon de skifter fra diesel til metanol i traktortrækere?
Brap brap brap...
Billede
Besvar