Hej..
Er der nogen her der kender til K24 Turboen på en 88 Golf GTD
Når jeg kører lader bilen med 0,7 bar.. men falder brat til 0,2 bar..
Der sidder en sikkerheds ventil på indsuningsmanifoldet..
Når den blændes af stiger turbotrykket til 1,2 bar..
Wastegaten ligner en Seperat men den er stadig indbygget i selve turboen..
Er det en der er nem og billig at skifte.. eller kan man få noget rep sæt til den..?
Golf 2 Turbo diesel
Redaktør: Moderatorer
- xxblade
- Mester Medlem
- Indlæg: 747
- Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
- Geografisk sted: Jylland
Er du sikker på at det ikke er slangen fra wastegaten der er kaput, hvis der er hul/revne på den så vil trykket stige !!
På samme måde hæver man jo trykket på sådan en, men 1.2 er nok lige i overkanten hvis du gerne vil beholde din motor.
På samme måde hæver man jo trykket på sådan en, men 1.2 er nok lige i overkanten hvis du gerne vil beholde din motor.
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed
SLOW EYES WILL KILL YOU
SLOW EYES WILL KILL YOU
-
Vettergren.
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
