Det er vigtig at du sørger for god køling, evt stører køler, og at den får nok benzin, stører pumpe og benzin regulator, så kan du godt bruge OEM dyserne. Hvilken motor-styring havde du tænkt dig at bruge..??
Jeg køre pt .35 bar ladetryk nu, på en 2.0l ( Boxer motor - Impreza)
Det giver 180 hk. Der er standart stål-toppakning på og komp er 9,7:1.
Sku ellers køre med 0,5 - 0,6 bar, men pga slidt kobling er trykket sat ned, indtil at den er skiftet.
Det er vigtig at du sørger for god køling, evt stører køler, og at den får nok benzin, stører pumpe og benzin regulator, så kan du godt bruge OEM dyserne. Hvilken motor-styring havde du tænkt dig at bruge..??
Jeg køre pt .35 bar ladetryk nu, på en 2.0l ( Boxer motor - Impreza)
Det giver 180 hk. Der er standart stål-toppakning på og komp er 9,7:1.
Sku ellers køre med 0,5 - 0,6 bar, men pga slidt kobling er trykket sat ned, indtil at den er skiftet.
til Acemann og div andre.du kan sagtens regne(cirka naturligvis) ydelse ud på den måde! det forudsætter at turbo sættet er lavet rigtigt uden nogen propper. 100hk på sug 1,5bar overtryk=2,5 gange 100hk=250HK MVH søren
35 bar ladetryk? nej men det halve er prøvet! til traktortræk hvor der er 3 turboladere ind oven i hinanden. dvs. første trin 2,5 bar- andet trin 2,5 gange 2,5 bar= 6,25bar - tredie trin 2,5 gange 6,25 bar =16,625bar = voldsomt!!! der er lavet std. traktorer med 2 trin til bla det amerikanske marked. MVH. Søren