Gems/omex motorstyring-lampdasonde
Redaktør: Moderatorer
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
Gems/omex motorstyring-lampdasonde
Er der nogen der har rodet med gems/omex motorstyringer???
Under omex 700 serien står der at den skal bruge en lampdasensor som gir 0-5VDC..........
En normal lampdasonde, som dem man bruger til blandingsmålere, gir den ikke kun 0-1V????
Under omex 700 serien står der at den skal bruge en lampdasensor som gir 0-5VDC..........
En normal lampdasonde, som dem man bruger til blandingsmålere, gir den ikke kun 0-1V????
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
Jeg undrer mig lidt over det med lampdasonden, en alm. motorstyring kører jo med en alm. lampdasonde, er det ikke også det en omex gør???
Det ville bare være rart hvis jeg kunne søge lidt hjælp her, hvis der er noget som der ikke lige vil som jeg vil. Satser på at have gang i motoren igen, inden jul
Det ville bare være rart hvis jeg kunne søge lidt hjælp her, hvis der er noget som der ikke lige vil som jeg vil. Satser på at have gang i motoren igen, inden jul
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
Jan
- Senior Medlem
- Kontakt:
- LasseW
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Jo GEMS og OMEX er helt det samme, GEMS udvikler styringerne og de sælges under OMEX navnet. Tidligere solgte GEMS selv styringerne.
700 serien kan tilsluttes en wideband sonde (0-5v) eller en almindelig (0-1v) det bestemmer du selv. Wide band sonden er langt den bedste da den er meget mere nøjagtig og ikke påvirkes af temperaturen. De koster også fr 5000 og opad
700 serien kan tilsluttes en wideband sonde (0-5v) eller en almindelig (0-1v) det bestemmer du selv. Wide band sonden er langt den bedste da den er meget mere nøjagtig og ikke påvirkes af temperaturen. De koster også fr 5000 og opad
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en