seler

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

seler

#1 Indlæg af mh »

Nogen der ligger inde med 2par H-seler 4punkts røde eller sorte til en fornuftig penge
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
chevyvan
Medlem
Kontakt:

Re: seler

#2 Indlæg af chevyvan »

tinasmartin skrev:Nogen der ligger inde med 2par H-seler 4punkts røde eller sorte til en fornuftig penge

Har du set dem de har her http://www.raceland.dk/
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#3 Indlæg af mh »

hmm rimeligt nice og billigt....... takker for linket :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
chevyvan
Medlem
Kontakt:

#4 Indlæg af chevyvan »

tinasmartin skrev:hmm rimeligt nice og billigt....... takker for linket :wink:

Jepper selv tak dude :D
Chris

#5 Indlæg af Chris »

Jeg har et sæt schrot h-seler til salg de er godt nok ikke røde eller sorte men lilla, giv et seriøst bud og de kan blive dine :-)
Gæst

#6 Indlæg af Gæst »

Chris skrev:Jeg har et sæt schrot h-seler til salg de er godt nok ikke røde eller sorte men lilla, giv et seriøst bud og de kan blive dine :-)
[/img]http://www.honda-klub.dk/picture_show.asp?pictureurl=upload/extracars/653.black.jpg&memberid=653&id=3386
Gæst

#7 Indlæg af Gæst »

Chris skrev:Jeg har et sæt schrot h-seler til salg de er godt nok ikke røde eller sorte men lilla, giv et seriøst bud og de kan blive dine :-)
Billede
Besvar