K: ½-1 meter 2½" Rustfri rør købes..!
Redaktør: Moderatorer
-
Martin R
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland
- Kontakt:
K: ½-1 meter 2½" Rustfri rør købes..!
Hej
Jeg søger ovennævnte, er der nogen i gylland der skulle ligge med noget tilovers??, ellers må jeg selv lige rundt til smedene i byen...
Hilsen Martin R
Jeg søger ovennævnte, er der nogen i gylland der skulle ligge med noget tilovers??, ellers må jeg selv lige rundt til smedene i byen...
Hilsen Martin R
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
smiler, ellers tak, har købt hos lasse og det er sku rigtig fine sager... det ser nu alligevel flot ud med polerede trykrør i 2½ tomme selvom min bil jo ikke er alverden at se på udefra... smiler listigt. der er nu ikke noget som at nappe en golf gti dreng i krydset og se ham vade i undermunden i næste kryds... 
Brap brap brap...

-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
Hej
Hmm godt jeg ikke er en gti dreng, skræmmene at blive tromlet ned at det rust uhyre du har
Well jeg skal da have lavet en liste til lasse drengen når jeg kommer så langt, men polerede rør har jeg ikke brug for til udstødning, så jeg smuttede lige til byen efter job og ind på et maskinværksted og værkføren skulle du af døren og gav mig det jeg skulle bruge.
Hilsen Martin R
Hmm godt jeg ikke er en gti dreng, skræmmene at blive tromlet ned at det rust uhyre du har
Well jeg skal da have lavet en liste til lasse drengen når jeg kommer så langt, men polerede rør har jeg ikke brug for til udstødning, så jeg smuttede lige til byen efter job og ind på et maskinværksted og værkføren skulle du af døren og gav mig det jeg skulle bruge.
Hilsen Martin R
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem