Har nu købt et ældre lig af en 320 e30, hvor knasten er slidt, og har der for fået tilbudt en brugt 288gr shrick med vippere og vippe aksler, men er kommet i tvivl om det er nødvendigt, at skifte fjedre, mener selv at have hørt at det skal man, men har nu hørt fra andre, at det ikke er nødvendigt at skifte fjedrene?
håber da lige er en der har svaret!
VH Lars
288gr shrick i e30 320
Redaktør: Moderatorer
-
Lars E30
- Nyt Medlem
- Indlæg: 19
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 11:12
- Kontakt:
-
Jan
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
-
Lars E30
- Nyt Medlem
- Indlæg: 19
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 11:12
- Kontakt:
Tak Jan for svaret, søgte lidt rundt, i de gamle indlæg og fandt ud af følgende:
Hold dig fra en 288gr. knast i en 320i. Du vil få en motor som er meget svær at få til at gå i tomgang
og som skal op på 4000-9000omdr. for at yde noget.
En 320i har så lidt moment så en anden knast vil jeg ik anbefale.
Turbo/kompressor eller en 2,3/2,5/2,7 ombygning,
vil du få mere ud af end en knast. En std. 2,7 er ik helt så dårlig selv om den kun har 125hk.
Med forholdhvis små midler kan du få en 2,7 som kører fra en 2,5.
På det fyrstelige kidnappet, fra et tidligere indlæg.
VH Lars
Hold dig fra en 288gr. knast i en 320i. Du vil få en motor som er meget svær at få til at gå i tomgang
og som skal op på 4000-9000omdr. for at yde noget.
En 320i har så lidt moment så en anden knast vil jeg ik anbefale.
Turbo/kompressor eller en 2,3/2,5/2,7 ombygning,
vil du få mere ud af end en knast. En std. 2,7 er ik helt så dårlig selv om den kun har 125hk.
Med forholdhvis små midler kan du få en 2,7 som kører fra en 2,5.
På det fyrstelige kidnappet, fra et tidligere indlæg.
VH Lars