hvordan er det lige med olie til turbo
Redaktør: Moderatorer
-
thomas hh
hvordan er det lige med olie til turbo
det er normalt at man sætter et Y eller T led ved olietryks kontakten og en teflon slange derfra over til turboen. For at turboen ikke skal bruge for meget olie og olie trykket falder for meget i tomgang skal man vel lave en gennemgang med mindre hul et sted på slangen.. Er det nødvendigt og hvor lang og hvilken diameter skal denne gannemgang så være..
-
GTI-Kongen
Re: hvordan er det lige med olie til turbo
Det skulle ikke være noget problem. Det hul der er i turbo'en hvor olien skal i gennem er ikke særlig stort.
Så du kan sagtens holde olietryk i tomgang.
MVH Thomas
Så du kan sagtens holde olietryk i tomgang.
MVH Thomas
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
-
Bjarne30
- Junior Medlem
- Geografisk sted: østjylland
Jeg har sådan en armeret slange til at lægge,til olietryk til turboen indvendig diameter er kun 4mm er det nok.udover at tage olietryk ved olietrykskontakten ,skal jeg have sådan at jeg kan se olietryk/olietemperetur fra kabinen kan jeg tage samme sted, eller bliver det for maget at koble på samme sted??
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Det burde ikke gøre noget , for det eneste der bruger olie er jo Turboén..
Vær sikker på at det slange der bruges til retur, kan tåle den høje varme fra turboén, for ellers kan de godt revne og så er der lige pludseligt ingen olie på..
Vær sikker på at det slange der bruges til retur, kan tåle den høje varme fra turboén, for ellers kan de godt revne og så er der lige pludseligt ingen olie på..
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser