Når min turbo motor skal i golleren til foråret, skal jeg jo vide alt om den og det hele
hvordan er det lige med rørene til/fra turboen, skal man finde de største man kan ?? eller er små rør bedst= hurtigere tryk ? og hvad materiale, er det ligemeget ??
Hey golf2 Har selv investeret lidt i noget turbo. Jeg har fået det lavet i 63 mm. rustfri stål...se billede, samt lavet en udstødning også i 63 mm. rusfri....det er for cool......når det virker, ligenu holder den i hi, og der skal skrues igen, men held og lykke med projektet....så ved du ihvertfald hvad du skal bruge dine penge til....har selv brugt over 50 kilo på turbomontering, undervogn og ali-drenge til min prelude.
Uhh det ser godt ud Men jeg har det hele, så jeg skal ikke ud og bruge $$, jeg ville bare høre om det havde nogen effekt på HK eller turbo responce, alt efter rør tykkelsen !
Jo mindre desto hurtigere ladetryk, men det er minimal foreskel du vil mærke så vælg mindst 2" (51mm) skal den trimmes til at yde det maksimale så lav det i 2½" (63mm) for at få den mindste modstand. Det er dog noget sværre at få plads til i et pakket motorrum. Har du pladsen så lav det i 2½" det ser godt ud når de ikke er for tynde B-]