Mazda 626 turbo
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Mazda 626 turbo
det er der delte meninger om, men ja det kan man godt og du vil få en lille smule bedre respons på turbo´en samt at du får sænket temperaturen i motor rummet, men problemet er parkninger de kan simpelt hen ikke holde:-/ :-/ ikke i længere tid af gangen, mit forslag er at få cotted mani og for rør er ikke lige så efektivt, men holder bedre.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Lasse Kristensen
- Medlem
- Indlæg: 196
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Mazda 626 turbo
Hej.
Jeg har også hørt at det er bedre at bruge keramisk coating, p.g.a. at isoleringsaterialet holder på varmen, og det resulterer i at manifoldrørene bliver så varme at der opstår skader på dem relativt hurtigt. Keramisk coating leder varmen ned ad rørene i stedet for at holde på varmen.
M.v.H. Lasse Kristensen
Jeg har også hørt at det er bedre at bruge keramisk coating, p.g.a. at isoleringsaterialet holder på varmen, og det resulterer i at manifoldrørene bliver så varme at der opstår skader på dem relativt hurtigt. Keramisk coating leder varmen ned ad rørene i stedet for at holde på varmen.
M.v.H. Lasse Kristensen
PowerPage sugemotorfraktion
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen