att: Per (piggyback pro)

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

att: Per (piggyback pro)

#1 Indlæg af HenrikGM »

hej
hvad kan man enlig med den her piggyback kan man justere tænning samt benzin eller hvad jeg søger netop på grund af at jeg skal til at lave min 205 1,9 rally med turbo:-D :-D :-D kan jeg bruge denne eller skal jeg have en motorstyring og hvilken:-| mit mål er at få 300hk ud af den ved ca. 1,5 bar måske højre:-P :-P
Hilsen Henrik
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Per Mai
Junior Medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: att: Per (piggyback pro)

#2 Indlæg af Per Mai »

Der er mange penge at spare, hvis du kan acceptere omdr. begrænseren hvor den er. Så kan du nøjes med en piggyback computer, der kan justere blanding og tænding. Med den kan du eliminere luftmægdemåleren og bruge MAP sensor istedet.
Ellers er der kun progammerbare motorstyringer tilbage.
Per Mai
Junior Medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: att: Per (piggyback pro)

#3 Indlæg af Per Mai »

PS. jeg har en rodekasse, mail mig hvis der noget du har brug for.
Kristian T

Re: att: Per (piggyback pro)

#4 Indlæg af Kristian T »

Når vi nu lige er igang er prisen så med kabel og program til at man selv kan programmere?
hvis man bruger den til turbo skal man vel også skifte til nogle større dyser ikk?

/Kristian T
Kristian T

Re: att: Per (piggyback pro)

#5 Indlæg af Kristian T »

Når vi nu lige er igang er prisen så med kabel og program til at man selv kan programmere?
hvis man bruger den til turbo skal man vel også skifte til nogle større dyser ikk?

/Kristian T
Per Mai
Junior Medlem
Indlæg: 86
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: att: Per (piggyback pro)

#6 Indlæg af Per Mai »

Jo, mit alles!
Dyser er nødv.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: att: Per (piggyback pro)

#7 Indlæg af HenrikGM »

det lyder godt begrænseren kan jeg selv flytte det er bare en modstand der skal skiftes;-) ;-) det vil sige at jeg kan programerer den fuldt ud ligesom en programerbar boks og kan jeg få den til at stille tæningen op når den for ladetryk :-|
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Indlæg: 668
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

Re: att: Per (piggyback pro)

#8 Indlæg af JBO »

Hvordan skal man sætte den til i bilens ledningsnet??? Ka man få nogle stik til til bestemte bil mærker???
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Per www.racetec.dk

Re: att: Per (piggyback pro)

#9 Indlæg af Per www.racetec.dk »

Kablerne skal loddes i efter en anvisning der folger med boxen. Anvisningen er specifik for den bil du vil montere boxen paa.
Montering og justering kan jeg ogsaa klare, saa er prisen kr. 3000,- for de fleste biler, incl effeltmaaliger.
Krill
Medlem
Indlæg: 134
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: att: Per (piggyback pro)

#10 Indlæg af Krill »

Hej Per. Jeg har sendt dig en mail på: mail@racetec.dk
Besvar