Side 1 af 1

2.0L E motor i rekord d

: 22 sep 2002, 22:11
af Stian
Hei! jeg skal sette en opel manta 2.0L gsi motor i min rekord d. men så er det tre ledninger som skal fra lednings nettet fra motoren til hoved lednings nettet i bilen, hva skal jeg gjøre med disse? Takker for svar på forhånd....

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 23 sep 2002, 15:15
af Stian
Lurer også på hvordan det blir med 2.2i å de lednigene....

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 24 sep 2002, 01:30
af ivar
evt kik i haynes ´
de gårtil benzinpumperelæ:-D :-D

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 24 sep 2002, 09:33
af Madam blå
Hvis det er LE-Jetronic, skal de 3 ledninger til starter, tændspole(+) og til benzinpumpen ( husk sikring ) såvidt jeg kan huske. Den ekstra grønne ledning skal til tændspolen(-).
Relæet ( til benzinpumpen ) skulle gerne være propfyldt med ledninger i forvejen.
Hvilke farver har de 3 ledninger?

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 24 sep 2002, 14:32
af Stian
De er svart, blå å en som er svart/rød

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 26 sep 2002, 12:31
af Madam blå
Sort er til Tændspole + (15)
Sort/rød er til Starter (stik mærket 50)
Blå er til benzinpumpen ( husk 8 amp sikring )

Hvis din Rekord d har platintænding og du skal bruge el-anlægget, skal du have et relæ på eller skifte ledningen fra + på tændspolen ( pga indbygget modstand -dvs det elektroniske anlæg får ikke strøm nok )

Du kan godt bruge den originale tank, men du bliver nødt til at lave et ekstra udtag ( husk 12mm slange fra tank til pumpe - resten er 8mm).Det originale udtag kan du bruge til returløb.

Se evt på www.opeltuners.com under articles.

Re: 2.0L E motor i rekord d

: 26 sep 2002, 14:18
af Stain
Takker så mye!:-D