T4 på C20LET (opel 16v turbo)
: 21 sep 2002, 04:17
Hej gutter!
Vil en Garret T4 Trim øh bø (turbinehjul måler ca. 65 mm i diameter og kompressorhjul ca 47 mm)være fuldstændig umulig at få op i omdrejninger og bruges til noget fornuftigt. Der er en del som kører med KKK K27 på 1.8 og 2.0 motore og det virker. Ved ikke rigtigt om de helt kan sammenlignes, men K27 er da også en middelmådig fætter! Hvis bare den vil lave tryk fra 3-4000 o/min og op så vil jeg godt forsøgsvis prøve at smide den på?? Hvad siger I?
Mvh. Flemming
Vil en Garret T4 Trim øh bø (turbinehjul måler ca. 65 mm i diameter og kompressorhjul ca 47 mm)være fuldstændig umulig at få op i omdrejninger og bruges til noget fornuftigt. Der er en del som kører med KKK K27 på 1.8 og 2.0 motore og det virker. Ved ikke rigtigt om de helt kan sammenlignes, men K27 er da også en middelmådig fætter! Hvis bare den vil lave tryk fra 3-4000 o/min og op så vil jeg godt forsøgsvis prøve at smide den på?? Hvad siger I?
Mvh. Flemming