Side 1 af 2

Så kom den i :-D

: 25 aug 2002, 09:10
af LasseW
Læg lige mærke til udstødningen
http://www.powerpage.dk/upload/i.jpg

Re: Så kom den i :-D

: 25 aug 2002, 11:32
af Wascp
damn... ser lidt voldeligt ud...

Re: Så kom den i :-D

: 25 aug 2002, 11:40
af Claus A
Ualmindeligt flot !

Mon den kan synes med skorsten ?

Mvh
Claus A

Re: Så kom den i :-D

: 25 aug 2002, 22:39
af HenrikGM
Så fed...er der nogle data på maskinen? billeder af resten af bilen?

Re: Så kom den i :-D

: 26 aug 2002, 08:59
af Johnny_and
Hej LasseW
Det bliver jo bedre og bedre. Hvordan reagere din RotoMaster turbo ellers. Giver den ladetryk før 3500 omdr. eller er det ikke helt skidt.
Mvh Johnny and

Re: Så kom den i :-D

: 27 aug 2002, 12:00
af ivar
det ser godt ud lasse:-)ang toppak. de større huller ved bla olie til topstk kan de ikke blive for store i forehold til alm?
der eer da sket noget siden du begyndte men var det ikke en ide at skifte undervogn?
god udst.:-D

Re: Så kom den i :-D

: 28 aug 2002, 07:10
af LasseW
Hejsa

Jeg har haft store problemer med at få pakningen tæt og oven i så kan jeg hører et afkrumtap eller plejlstængs lejerne ved sejtræk :´-(
Så den ryger ud og den gamle blok i igen, jeg er ved at finde stempler til den gamle blok for da jeg tog dem ud så var der sprunget et stykke af stemplet pga. en støbefejl, aner ikke hvor lang tid det har kørt sådan.

Turboen fungerer egentligt fint med begyndende ladetryk for omkring 2000-2500 så den kan godt bruges.

Pakningen er lavet 100% som den originale pakning, der er så store huller til olien.

Undervognen er næsten som en cosworth´s, det er scorpio dæmpere og sænket, men det bliver bedre på den nye bil

mvh Lasse

Re: Så kom den i :-D

: 28 aug 2002, 09:05
af ivar
sikke noget pis med lejer og tooppk:´-( det giver en lyst at sælge en masse jern på kort tid (mot):-D :-D skal du bruge nye alm stempler eller specielle?
go arb lyst

Re: Så kom den i :-D

: 28 aug 2002, 16:51
af Hans
vil du af med din gamle turbo ???

Re: Så kom den i :-D

: 28 aug 2002, 20:56
af LasseW
Ja sur mås, men sådan kan det jo gå end gang imellem. Der er en støbefejl i stemplet, de kan ses på de to sorte prikker i bunden.
Jeg er ved at kigge efter stempler, helst cosworth ellers Sierra P100 (8,2:1)

HANS.: Turboen er allerede på vej i en anden bil, har et par andre, hvilken størrelse motor skal du bruge til og hvilket ladetryk ??

http://www.powerpage.dk/upload/defektstempel.jpg