toyota
Redaktør: Moderatorer
-
DT
Re: toyota
alt fra stempler,plejestænger,ventiler,løftere,fjedre,toparkning,hybrid turbo, intercooler, manifold, efi indsprøjtnig. osv......
-
DT
kan du ikke læse????
jeg sagde ikke k-power eller realpower?
for de ved ikke noget om efi justerbare styreenheder!!!!
jeg sagde ikke k-power eller realpower?
for de ved ikke noget om efi justerbare styreenheder!!!!
-
jan fevre
du kan prøve westspeed i jyland har selv brugt ham til min youta og han er dygtig og reall med prisen:-))
- LasseW
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Jeg kan godt skaffe stumper til toyota, send mig en liste med de stumper du skal bruge.
mvh Lasse
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
-
Brian
Jeg kan levere dig alt hvad du skal bruge... Efi er ikke noget problem! Send en mailmed hvad du vil ha' og evt. om du skal ha' det monteret...
-
Rene
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Hej DT
jeg glemte, du tænker på GS tuning (mobil 22146475) han har lavet en eller 2 AE86 med mølle på.
mvh
Rene
jeg glemte, du tænker på GS tuning (mobil 22146475) han har lavet en eller 2 AE86 med mølle på.
mvh
Rene
Automekaniker
-
Rene
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Hej DT
Jeg har alle de dele du skal bruge til din AE86 også indsprøjtning
og hvis det skulle have dín interesse har jeg en ny 4age med tørsump smøring til salg, orginal TRD.
mvh
Rene
HS Trading
23 42 43 19
Jeg har alle de dele du skal bruge til din AE86 også indsprøjtning
og hvis det skulle have dín interesse har jeg en ny 4age med tørsump smøring til salg, orginal TRD.
mvh
Rene
HS Trading
23 42 43 19
Automekaniker