Side 1 af 2

knast med kompressor

: 23 maj 2002, 14:13
af Anden
Hvor skarp en knast ville man kunne bruge sammen med en kompressor ? kan man evt. få sin 288 g. knast lavet om med et mindre overlap ???


Anden

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 16:26
af Bay
Jeg ved ikke om det er så godt med skarpe knaster og trykladning!:-|
Det mener Lasse vist at det ikke er!B-]

Mvh. Bay

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 16:49
af Anden
Der er der nogen som køre med det ? men hvor skarpt ved jeg ikke ?
Skulle gerne op på 8000 om/d i steddet for 6500 om/d.

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 16:51
af Jan
Hvorfor vil du op på så høje omdr.???

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 17:04
af Anden
for at køre hurtiger ! for lyden for heste

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 17:34
af jens
Du mangedobler slidet på motoren ved at gå fra 6500 til 8000 omdr. Alt i en standard motor skal skiftes med mindre det er en honda vtec eller M3. Hvad er det for en motor

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 17:38
af Jan
Går ud fra at det er en M20 motor og lad vær at gå over de 6500omdr. motoren vil yde rigeligt alligevel og så skal du ik renovere den hele tiden.

Re: knast med kompressor

: 23 maj 2002, 20:37
af Anden
har fået afvejet krumtap pjel. stempler svinghjul kobling ventiler andre fjdere andre låg top berbejde ! mm. så den skal op på 8000!

Re: knast med kompressor

: 24 maj 2002, 05:47
af LasseW
Jeg kender ikke ventilsystemet på din motor, 8v, 16v ? men du skal have hårdere fjedre og måske et andet ventilsystem såsom rulle løftere for at kunne klare 8000, et højere løft er godt, men overlappet er ikke godt på en trykladet motor.

mvh Lasse

Re: knast med kompressor

: 25 maj 2002, 00:44
af Anden
kan du fortælle noget om rulleløfter ? det er en 12v r6 cyllinder