Kommer helt an på hvad det er lavet af. De fleste aluemner til biler er fint svejsbare. Koblingshus topstykker manifolde osv. Der hvor det kniber er feks cylindervæg i en alublok.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Er det ikke bare at save det over et taktisk smart sted og svejse det sammen igen?
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Det var nu også motoren jeg mente. Er der ikke et smart sted den kan slankes? Stellet er ødelagt i de flestes øjne hvis du skærer i det.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Jo, Ca 5 cm inde kan den godt skæres, og hvis man kan genbruge det man har skåret af, ville blokken kunne se næsten original ud, så har den jo en støbt overflade. Vil også se om jeg kan finde ud af at lave nogle andre ventildæksler.