Jeg har nogle problemer med den her MS :
Alfa v6 12v, dis spole, orginal 60-2 trigger med vr sensor, lidt højere kompression end standart, spjældhuse
Jeg har sat en Henrik GM MS1 på den, og efter at have dæmpet vr signalet noget, fået den til at starte, men den køre kun "halv kraft" på 3 cylindere, fejlen passer ikke med tænding og ikke med indsprøjtning - cyl 2-3-4 mangler ca. halvdelen når jeg trækker tændkablet af, ved 1-5-6 falder omdrejningerne meget mere
Mit omdrejningssignal er ikke "spot on" men efter at have prøvet en hel dag og flytte sensor ud og ind, modstande i serie og parelelt, ny sensor, nyt skærmet kabel (hele vejen uden om bilen) uden at være kommet en løsning nærmere ved jeg ikke rigtig hvad jeg nu skal prøve
Bilen kan tage op til ca. 4000 omdr. og der bliver signalet helt galt(har ingen scope billeder desvære) men MS kan slet ikke læse det
Henrik har nok travlt, så jeg ville lige prøve om andre her har haft ligende problemer ?
MS 1 extra vr problem
Redaktør: Moderatorer
-
zky
- Senior Medlem
- Indlæg: 310
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
- Kontakt:
MS 1 extra vr problem
Mvh Kenneth
Alt under 800Nm burde være 2 takt
Alt under 800Nm burde være 2 takt
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: MS 1 extra vr problem
du har pm.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Re: MS 1 extra vr problem
HenrikGM skrev:du har pm.
Nu er det ikke fordi jeg vil være en bøv eller noget, men hvis det er, kunne du så ikke skrive i det åbne her? Det kunne MEGET nemt være jeg en dag endte i en lignende situation og kunne bruge hvad du skrev til fejlfinding etc.
Det er trodsalt stedet for visdom, dette
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
zky
- Senior Medlem
- Indlæg: 310
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
- Kontakt:
Re: MS 1 extra vr problem
PM har ikke noget med problemet at gøre 
Jeg skal nok følge op på problemet
Jeg skal nok følge op på problemet
Mvh Kenneth
Alt under 800Nm burde være 2 takt
Alt under 800Nm burde være 2 takt
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Re: MS 1 extra vr problem
Lyder bare fint
Held og lykke
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
Re: MS 1 extra vr problem
Tændrør med modstand i?
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"