hejsa
der er røget et plejlleje i min volvo 850, og skal derfor have ny krumtap.
Jeg har mulighed for at sættet en smedet og 4 kg lettere krumtap i i forhold til orginal..
hvad ville jeg kunne forvente at få ud af de 4 kg lettere?
andet en mere omdrejningsvillig
bilen er er en volvo 850r 2,3 turbo 415hk/515nm
krumtap
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Vel samme effekt som et mindre tungt svinghjul.
En mindre "energi-bank" ved motoracceleration, og derved en marginalt hurtigere acceleration (Proportionelt med gearingen selvfølgelig).
En mindre "energi-bank" ved motoracceleration, og derved en marginalt hurtigere acceleration (Proportionelt med gearingen selvfølgelig).
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo