Rs Turbo dødt punkt
Redaktør: Moderatorer
- Slumf
- Junior Medlem
- Indlæg: 71
- Tilmeldt: 17 feb 2004, 15:54
- Geografisk sted: Danmark
Rs Turbo dødt punkt
Min RST driller
Den trækker fint Ved acceleration, indtil den når 3000 omdr.
så det som om den holder igen, indtil den når 35 - 3800 omdr. så trækker den igen... Hvad ka det være ?
Den mister Ikke ladetryk imens.
Ka det være mængdefordeleren der er i udu ?
Den trækker fint Ved acceleration, indtil den når 3000 omdr.
så det som om den holder igen, indtil den når 35 - 3800 omdr. så trækker den igen... Hvad ka det være ?
Den mister Ikke ladetryk imens.
Ka det være mængdefordeleren der er i udu ?
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Så vidt jeg husker så er sådan en RST med K-jet sprøjt. Det er jo sådan set et udmærket (simpelt) system, men der kan jo godt være noget mekanisk slid på systemet som fucker blandingen. Jeg ved ikke om sådan en originalt kører med lambdasensor som bruges til input til at justere trykket for at justere blandingen (sådan var nogle K-jet'er), eller om den bare kører fast tryk. Men hvis der er en elektronisk justering af trykket, så ville jeg nok lure på det kredsløb.
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvis den kører 13,7 ved fuld gas, så ville jeg slippe og passe godt på. jeg kører ok sikkert, og det er mellem 12,0 og 12,5 ved fuld gas. hvis bilen er std (næppe) så er sprøjt, benzin tryks reg og benzinpumpe/filter nok et interessepunkt. som jeg husker det er der er overboost retard/shutdown funktion på rst, måske det er den der driller dig.
hvis du kører med bleeder ventil, kan det meget vel være overboostshutdown funktionen, da bleeder ventiler "lader" hårdere ved lave omdr, og flader ud ved højere omdr
hvis du kører med bleeder ventil, kan det meget vel være overboostshutdown funktionen, da bleeder ventiler "lader" hårdere ved lave omdr, og flader ud ved højere omdr
Brap brap brap...


- Slumf
- Junior Medlem
- Indlæg: 71
- Tilmeldt: 17 feb 2004, 15:54
- Geografisk sted: Danmark
Nej den er ikke std.
kender ikk til indmaden, men ellers 2.5" freeflow hele vejen
K&N keglefilter, stor front IC, chip (Vides ikke hvilken) Amal ventil fjernet, bleed monteret, alt efter humør 0.9 - 1.3 bar´s tryk
Der er ingen fuelcut eller tændingscut uanset tryk, lader også fint 2 bar.
Men igen, har skruet ned pga. de tal jeg får fra min WB
Mht. bleedventilen, så opførte den sig også mærkelig uden den
kender ikk til indmaden, men ellers 2.5" freeflow hele vejen
K&N keglefilter, stor front IC, chip (Vides ikke hvilken) Amal ventil fjernet, bleed monteret, alt efter humør 0.9 - 1.3 bar´s tryk
Der er ingen fuelcut eller tændingscut uanset tryk, lader også fint 2 bar.
Men igen, har skruet ned pga. de tal jeg får fra min WB
Mht. bleedventilen, så opførte den sig også mærkelig uden den
-
CasperR
- Medlem
- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 27 sep 2003, 11:22
- Kontakt:
