Hej
Ved ikke om det er her jeg måske kan få hjælp, men nu prøver jeg og håber I kan hjælpe.
Jeg har en Audi A4 1,8 Turbo fra 2002 som jeg gerne vil have hævet ladetrykket en lille smule på. Har fået alle de bokse til at trække filen ud af bilens computer, men hvordan og med hvilket program sætter jeg ladetrykket op med. Det skal kun hæves en lille smule.
Håber nogen kan hjælpe uden at jeg skal sende filen til alverdens tunere bare for at hæve trykket lidt.
TB206HDI skrev:Du hæver ikke "bare lige" ladetrykket på sådan en karl. Ja faktisk er der ikke et eneste ladetryksmap i dens motorstyring..
Så har jeg løst det - fandt et super lækkert live-program og kører hele setupet live. Trykket er hævet til omkring 1,8-2,2 bar og alt spiller nu max. Det rykker meget godt Tak for hjælpen og et godt forum.
TB206HDI skrev:Du hæver ikke "bare lige" ladetrykket på sådan en karl. Ja faktisk er der ikke et eneste ladetryksmap i dens motorstyring..
Så har jeg løst det - fandt et super lækkert live-program og kører hele setupet live. Trykket er hævet til omkring 1,8-2,2 bar og alt spiller nu max. Det rykker meget godt Tak for hjælpen og et godt forum.
det var skisme da ikke så lidt du har hævet trykket.