Opstartsmap 4age 20v turbomotor

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
dinmor
Medlem

Opstartsmap 4age 20v turbomotor

#1 Indlæg af dinmor »

Hej

Er der nogle der ligger inde med et opstarts map til en ms 2,4 fra turbomotor til en 4age 20v?

Har en mistanke om MS'en er død, så vil lige prøve med en anden - jeg kan ikke skrive til boksen, hver gang jeg burner gemmer den ikke indstillingerne :-(
Mc Mekanikeren
Medlem
Geografisk sted: Randers Egnen

Re: Opstartsmap 4age 20v turbomotor

#2 Indlæg af Mc Mekanikeren »

dinmor skrev:Hej

Er der nogle der ligger inde med et opstarts map til en ms 2,4 fra turbomotor til en 4age 20v?

Har en mistanke om MS'en er død, så vil lige prøve med en anden - jeg kan ikke skrive til boksen, hver gang jeg burner gemmer den ikke indstillingerne :-(

Hvorfor brænder du ikke en frisk "firmware" i boksen og "bygger" dit eget map op fra bunden.?
I stedet for at benytte et eller andet map, som du ikke ved en dyt omkring.??
En gang med MegaSquirt, altid med MegaSquirt ;-)

E30 under tryk, og tilmed lovlig og godkendt.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=621087
dinmor
Medlem

Re: Opstartsmap 4age 20v turbomotor

#3 Indlæg af dinmor »

Mc Mekanikeren skrev:
dinmor skrev:Hej

Hvorfor brænder du ikke en frisk "firmware" i boksen og "bygger" dit eget map op fra bunden.?
I stedet for at benytte et eller andet map, som du ikke ved en dyt omkring.??

Det gør jeg også, når der skal turbo kværn i. Den gamle skal bare lige gerne kører 1 måned endnu, fordi jeg ikke liiige har tid. Så det er bare der for...
Besvar