Ladetryks problemer.
Redaktør: Moderatorer
-
Christian L
Ladetryks problemer.
Hey Powerforum.
Jeg har problemer med ladetrykket på min 1.8 20v turbo motor med garret gt2871r turbo, monteret med en forge actuator, kørte normaltvis med 1.0 bars tryk som min FMJ styring er kørt ind til, men bilen er begyndt kun at køre med 0.2 - 0.4 bar og først helt oppe ved 6000 omdr.
Troede først at membranen i actuatoren var revnet da den har gjort det før, men ved kontrol med vacuum/tryk pistol er den ikke, det der undre mig er at stangen kun giver sig få mm ud af ved tryk fra pistolen, det er måske meget normalt? Er ikke super erfaren på dette område, desuden bliver actuatoren styret af en n75 magnetventil, kan jeg om muligt kontrollere den på en nem måde?
På forhånd tak.
Jeg har problemer med ladetrykket på min 1.8 20v turbo motor med garret gt2871r turbo, monteret med en forge actuator, kørte normaltvis med 1.0 bars tryk som min FMJ styring er kørt ind til, men bilen er begyndt kun at køre med 0.2 - 0.4 bar og først helt oppe ved 6000 omdr.
Troede først at membranen i actuatoren var revnet da den har gjort det før, men ved kontrol med vacuum/tryk pistol er den ikke, det der undre mig er at stangen kun giver sig få mm ud af ved tryk fra pistolen, det er måske meget normalt? Er ikke super erfaren på dette område, desuden bliver actuatoren styret af en n75 magnetventil, kan jeg om muligt kontrollere den på en nem måde?
På forhånd tak.
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Christian L
-
Christian L
-
svan
- Senior Medlem
udover N75 ventilen kan det også være din LMM, også et kendt problem, vi lå og rodede med brormands (dog TDI) der var heller intet ladetryk, prøvede at skifte vaccumslanger og N75, skiftede til sidst LMM og så skulle jeg hilse at sige at der kom ild i komfuret.
Start med at sætte VCDS på, det kan fortælle dig hvad du skal lede efter.
svan
Start med at sætte VCDS på, det kan fortælle dig hvad du skal lede efter.
svan
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
-
Christian L
-
Christian L