hey jeg så og er lige på trapperne til at blive færdig med mr2, projektet, som det ser ud nu mangeler jeg kun ic og bov
men har lidt svært ved at vælge ic, skal bruge en der kan flowe 600+rwhp. planen er at den skal ligge i bagagerummet på bilen, og få luft gennem hul i bunden af bilen + en masse blæssere
men er man nødsaget til at bruge en formue på en god ic ? eller er der billigere løsninger der kan bruges, uden det vil være en b løsning ?
og hvad skal jeg kigge efter når jeg skal vælge ic ?
Min erfaring er, den dyre kan nemmere holde det koldt over længere tid, feks hvis du kører trackday, den billige er en del tungere, og vil med tiden optage varme.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg har planer om at smide efter en ic men, der er brugt så mange penge på resten at det næsten ville være synd at spare og så ikke kunne udnytte kræfterne
okay så skal der alligevel ret meget til før de giver op, de billige men har bare hørt at der er mange af de billige der, ikke kan flowe de hk de lover
Hvem har sagt de billige ikke kan flowe det der er lovet, har de målt trykfald, eller er det bare fordi deres motor ikke laver de hk de havde regnet med
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
K-FINN skrev:Min erfaring er, den dyre kan nemmere holde det koldt over længere tid, feks hvis du kører trackday, den billige er en del tungere, og vil med tiden optage varme.
Kan du ikke uddybe det med at den tunge IC vil optage varme? Jeg tror ikke jeg læser det du skriver helt rigtigt...
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!