grumme turbobiler fra nordlandet/solskin
: 08 jul 2011, 23:56
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=9&t=58054 ikke kørt i 5år så sætter gassen sig med over 300kmt! heldigt sluppet.
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Ellers er der jo muligheden for at ham der har smurt hvad det nu end er på, ved noget om produktet du ikke ved. Det ligner i hvert fald en Pro Mod bil, eller sådan noget. Der kommer man vist ikke langt med alm. jævne perlegrusmekaniker evner, hvis skidtet skal spille max og ikke bare sige kabuuum! Noget helt andet er så at maskineri der er konkurrence dygtigt koster så de fleste af os herinde nok ville blive skidt til pas. Mit bedste gæt er at der sikkert er motor for flere hundrede tusind på billedet med den "flydende pakning".K-FINN skrev:Men uanset hvad, syntes jeg det er fusk
Det er en sølle håndværker, den som ikke kan fuske.Westmus skrev:Ellers er der jo muligheden for at ham der har smurt hvad det nu end er på, ved noget om produktet du ikke ved. Det ligner i hvert fald en Pro Mod bil, eller sådan noget. Der kommer man vist ikke langt med alm. jævne perlegrusmekaniker evner, hvis skidtet skal spille max og ikke bare sige kabuuum! Noget helt andet er så at maskineri der er konkurrence dygtigt koster så de fleste af os herinde nok ville blive skidt til pas. Mit bedste gæt er at der sikkert er motor for flere hundrede tusind på billedet med den "flydende pakning".K-FINN skrev:Men uanset hvad, syntes jeg det er fusk
Ps. apropos "fusk", er nødløsninger da vist alm. kendt standard til rigtigt race. Man gør alt hvad der er muligt for at holde bilen kørende når man først er kommet afsted. Det ser du også hos toppen af poppen racerteams der har de ingen problemer med at gå amok med gaffa og Storm P løsninger hvis det kan bringe vognen på banen igen. Det handler jo tit om at samle point til det samlede mesterskab.
Det ser sgu desværre ikke ud til du fanger pointen. Skåret ud i pap: Til "seriøst" race er de nogle gange nød til at bruge løsninger der på ingen måde ville være deres normale valg, men at bilen, eller hvad det nu er, fortsat kører har meget høj prioritering. Vi ser det f.eks tit til rally hvor de gladeligt fortsætter for fuld gas selv om bilen har fået en defekt, Det er vigtigere at gennemfører end måske ødelægge mindre ved at køre ind til siden.K-FINN skrev:Jow jow