Hej Volvo venner.
I har sikkert læst mit forrige emne med min Volvo 940 Turbo lige plusenligt ikke kunne starte. Har idag hele dage fejl søgt på hele ledningsnettet, relæer osv osv. Men alt er som det skal være, har også tjekket benzin mængde den kunne lever både den pumpe i tanken og hoved pumpen, Har tjekket holde tryk, og arbejds tryk osv. Intet er galt, alt er som det skal være... MEN så slog det mig lige plusenligt! Jeg kan ikke høre den "klik" lyd der plejer at komme fra dyserne. Jeg har nu pillet hele dysse broen op af manifolden, og fik så min ven til at tørne motoren. Og rigtig nok der kommer ikke en dråbe ud 0_o ??? De er ikke til stoppet, fordi de "klikker" ikke en gang, så de prøver ikke en gang at åbne, Og det er alle sammen? Hvordan kan det lige plusenligt være at de svigter ? De styres jo af Indsprøjtnings boksen. Kan den bare sådan lige plusenlig stå af?
Ingen brændstof ud af dyser :S Hjælp
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Tjeck for 12v til dyserne, tjeck for stelsignal til dyserne.
Ja, boksen kan pludseligt stå af, på samme måde som det meste andet elektronik, så er det enten eller.
Ja, boksen kan pludseligt stå af, på samme måde som det meste andet elektronik, så er det enten eller.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!