precision 6262 turbo på 3sgte mr2
Redaktør: Moderatorer
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
precision 6262 turbo på 3sgte mr2
nogen der har erfaring med at smide en så stor turbo på en mr2 ? har fundet nogle stykker der køre med dem, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør med pladsen. kan en sådan turbo med den rigtigt manifold sidde mellem brændvæg og blokken. eller skal den "løftes" over blokken ?
mvh matias kuhre
mvh matias kuhre
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
Jo der er plads nok hvis den sidder over, men hvis den kunne sidde mellem kunne jeg købe en færdig lavet manifold og bruge lidt flere penge på andre ting som bedre dæk og sådan. Så den kan komme af med kræfterne
men ca samme størrelse som en g35 ? Så har jeg lidt at gå efter ind til turboen lander. Takker 
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
her er der monteret en garrett gt35
www.razine.com/do/espanol/contenido/toy ... tent-15041
www.razine.com/do/espanol/contenido/toy ... tent-15041
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
der er nu nok af manifolde til en sw22 men de koster jo ikke gratis
www.full-race.com/catalog/index.php?cPath=839_871_888
men ellers er der jo de billige kina-manifolde, men det er jo ikke sikker at der er plads til en gt35sammen med den, men så er det jo bare at modificere den lidt, enten ved at forlænge de 4 rør ved topstykket eller flytte lidt på turbo t3 flancen.
www.turbomotor.dk/contents/da/d28.html
men husk for alt i verden at få understøttet manifold/turbo ellers flækker de meget nemt, men det gælder nu generelt for de rustfri-manifolde at de skal understøttes.
www.full-race.com/catalog/index.php?cPath=839_871_888
men ellers er der jo de billige kina-manifolde, men det er jo ikke sikker at der er plads til en gt35sammen med den, men så er det jo bare at modificere den lidt, enten ved at forlænge de 4 rør ved topstykket eller flytte lidt på turbo t3 flancen.
www.turbomotor.dk/contents/da/d28.html
men husk for alt i verden at få understøttet manifold/turbo ellers flækker de meget nemt, men det gælder nu generelt for de rustfri-manifolde at de skal understøttes.
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
har kigget en del på Full-race. men så tog projektet lidt overhånd og pludslig var den turbo jeg havde planlagt at smide på ikke stærk nok. men jeg troede ikke at 6262 kunne være der. men er ser ud til at være riligt plads.
ja det med manifolde der knækker har jeg prøvet det er noget skidt så understøttes skal den
så også ud til at turboen ville komme til at sidde dumt, i forhold til de store trykrør der skull på turboen. men det ser ud til at det spiller meget fint for den mr2 du linkede til.
ja det med manifolde der knækker har jeg prøvet det er noget skidt så understøttes skal den
så også ud til at turboen ville komme til at sidde dumt, i forhold til de store trykrør der skull på turboen. men det ser ud til at det spiller meget fint for den mr2 du linkede til.
- Heyer
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 05 maj 2009, 10:13
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt:
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
MKuhre skrev:var det for at vise hvordan med tryk rørene ? mine skal desværre ikke den vej har greddy stock location ic på nu som skulle være en af de bedste. men den kan langt fra køle det nye setup :/ så tryk rørene skal over motoren og til bagagerummet, da der er plads til en stor ic og nogle blæsere
jeg tror turboen er en t3t4
det er nok lidt salgsgas