V8 karb til indsprøjtning.

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
325T
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 dec 2009, 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

V8 karb til indsprøjtning.

#1 Indlæg af 325T »

Er det er kæmpe projekt eller er der overkommeligt?
Hilsen

325T
TB206HDI
Senior Medlem
Indlæg: 483
Tilmeldt: 19 sep 2009, 19:54

#2 Indlæg af TB206HDI »

Hvor lang er en gåtur? :)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#3 Indlæg af HenrikGM »

Nemt. Af med karb. på med manifold m. dyser, og så nogle ledninger forbundet rigtigt med en boks, samt noget software, så spiller det.

Nemt hvis man kan. Flere detaljer er nok nødvendigt. :coffee:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
325T
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 dec 2009, 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

#4 Indlæg af 325T »

Sådan.. ved du osse hvor man kan skaffe manifold osv?
Hilsen

325T
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#5 Indlæg af John Sahl »

325T skrev:Sådan.. ved du osse hvor man kan skaffe manifold osv?


Du er nok nødt til at komme med en del flere informationer hvis du vil have ordentlig hjælp.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
325T
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 dec 2009, 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

#6 Indlæg af 325T »

Hvilke informationer efterlyser I?
Hilsen

325T
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#7 Indlæg af needspeed »

Der findes jo mange forskellige V8 motorer med karburator.
Så hvilken har du planer om at ombygge?
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Brugeravatar
325T
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 dec 2009, 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

#8 Indlæg af 325T »

Det er en 5,7l fra en Chevy G20. Men den har vistnok en dobb karburator med en dyse i hver "kammer"
Hilsen

325T
Westmus
Mester Medlem
Indlæg: 671
Tilmeldt: 11 jul 2006, 23:41
Geografisk sted: Holstebro

#9 Indlæg af Westmus »

325T skrev: Men den har vistnok en dobb karburator med en dyse i hver "kammer"

Uha vi arbejder på et tyndt grundlag her, mængden af hjælpende info kræver jo næsten at folk skal være synske.... :D

Der er jo 1 million mulige løsninger, men det jo helt håbløst at hjælpe når man ikke aner hvad formålet med skiftet er og hvad udgangspunktet helt præcist er! Hvad skal det kunne? Hvad må det koste? Hvad er skrue evnerne og ønskerne?

Jeg kan lynhurtigt linke til et komplet færdigt pak-ud-skru-på system til 30.000,- men der er jo næppe det du efterspørger. I modsatte ende er af finde et komplet brugt TBI system fra en tilsvarende nyere motor. Det kan sikkert findes til små penge og er lige til at skrue på. Ellers er der........
Brugeravatar
325T
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 23 dec 2009, 20:13
Geografisk sted: Nordjylland

#10 Indlæg af 325T »

Det er ikke til tuning eller noget. Jeg har en ide om at den kan gøres billigere at køre i, og så synes jeg at multipoint kører noget bedre en det "bobbeltpointagtige" system der sidder på nu. Jeg ved ellers ikke hvad oplysninger I vil have. Men 1 million løsninger, det er godtnok mange... :-)
Hilsen

325T
Besvar