V8 karb til indsprøjtning.
Redaktør: Moderatorer
- 325T
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Nemt. Af med karb. på med manifold m. dyser, og så nogle ledninger forbundet rigtigt med en boks, samt noget software, så spiller det.
Nemt hvis man kan. Flere detaljer er nok nødvendigt.
Nemt hvis man kan. Flere detaljer er nok nødvendigt.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
325T skrev: Men den har vistnok en dobb karburator med en dyse i hver "kammer"
Uha vi arbejder på et tyndt grundlag her, mængden af hjælpende info kræver jo næsten at folk skal være synske....
Der er jo 1 million mulige løsninger, men det jo helt håbløst at hjælpe når man ikke aner hvad formålet med skiftet er og hvad udgangspunktet helt præcist er! Hvad skal det kunne? Hvad må det koste? Hvad er skrue evnerne og ønskerne?
Jeg kan lynhurtigt linke til et komplet færdigt pak-ud-skru-på system til 30.000,- men der er jo næppe det du efterspørger. I modsatte ende er af finde et komplet brugt TBI system fra en tilsvarende nyere motor. Det kan sikkert findes til små penge og er lige til at skrue på. Ellers er der........
- 325T
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
Det er ikke til tuning eller noget. Jeg har en ide om at den kan gøres billigere at køre i, og så synes jeg at multipoint kører noget bedre en det "bobbeltpointagtige" system der sidder på nu. Jeg ved ellers ikke hvad oplysninger I vil have. Men 1 million løsninger, det er godtnok mange... 
Hilsen
325T
325T