Køling af mr2 2 gen. 3stge 500 ++ hk
Redaktør: Moderatorer
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
Køling af mr2 2 gen. 3stge 500 ++ hk
hej powerforum.
nogen der har prøvet at rode med den type bil når der skal leveres mange hk ?
har fundet et pr løsninger på google,
1. vand ic
2. air to air i bagagerummet.
men synes det er lidt rodet at finde ud af hvad der er af ordenlige produkter på markedet. og vilken løsning der ville være bedst, når motoren ligger bag ved.
bilen skal på den rigtige side af 500 hk hvis det er muligt med kølingen.
nogen der har ideer ? eller der ved noget om disse løsninger?
mvh matias kuhre
nogen der har prøvet at rode med den type bil når der skal leveres mange hk ?
har fundet et pr løsninger på google,
1. vand ic
2. air to air i bagagerummet.
men synes det er lidt rodet at finde ud af hvad der er af ordenlige produkter på markedet. og vilken løsning der ville være bedst, når motoren ligger bag ved.
bilen skal på den rigtige side af 500 hk hvis det er muligt med kølingen.
nogen der har ideer ? eller der ved noget om disse løsninger?
mvh matias kuhre
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4707
Du kan prøve spørge min kammerat markus, hvad og hvordan han har gjort...
Han har gjort en del for og holde temperatur nede, da han bruger den på bane, når han ikke kører hiace V8 turbo på banen
Han er skide flink, og er sikker på han gerne vil hjælpe dig i rigtige retning...
Du kan prøve spørge min kammerat markus, hvad og hvordan han har gjort...
Han har gjort en del for og holde temperatur nede, da han bruger den på bane, når han ikke kører hiace V8 turbo på banen
Han er skide flink, og er sikker på han gerne vil hjælpe dig i rigtige retning...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
ja men problemet er bare at han ikke rigtigt er på bg mere
og vi snakker at motoren skal samles i december - januar.
ja det er ret vildt
min skal ikke så meget over 8500 omdr da jeg ikke ville have de helt skarpe knaster
han er en af dem jeg har kigget på han køre hvis stor air to air ic i bagagerummet. men det er næsten ikke til at finde nogen man kan komme i kontakt med der roder med køling på mr2'ere :/
og vi er lidt på bar bund med hvad vi gør
ja det er ret vildt
han er en af dem jeg har kigget på han køre hvis stor air to air ic i bagagerummet. men det er næsten ikke til at finde nogen man kan komme i kontakt med der roder med køling på mr2'ere :/
og vi er lidt på bar bund med hvad vi gør
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens