Hej drenge. Jeg har været ude og køre en tur idag efter jeg har pillet turboen af, for lige at få en ide om, at bilen er til at overhænde til synsmanden.
Men synes mit mapsignal svinger noget kun? Jeg har immervæk 2-3 meter slange på, og slangen går i plenummet - hvor meget må den blafre?
En anden ting jeg også sad og kiggede på da jeg kørte, omdrejningssignalet var heller ikke rokkestabilt, men igen, aflæst på kædetrukket knast af en hall-sensor, der er vel lidt slup også. Tænker bare hvor meget der er acceptabelt?
Se min log
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Se min log
- Vedhæftede filer
-
- Log1
- screenshotlog.JPG (127.14 KiB) Vist 3898 gange
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Det kan blive meget bedre end det der.
Du hopper rundt i mappet, og reducerer vel egentligt mappet med x2 i reel opløsning når det springer så meget.
Du hopper rundt i mappet, og reducerer vel egentligt mappet med x2 i reel opløsning når det springer så meget.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!