Twin scroll manifold til mr2 ? hvor ?
Redaktør: Moderatorer
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
Twin scroll manifold til mr2 ? hvor ?
hej powerforum.
nogen der ved hvor der bliver solgt twin scroll manifold til en 3sgte mr2 ? 2 gen.
har kun fundet en på nette og den koster 1200 $ de må da findes billigere ?
mvh matias kuhre
nogen der ved hvor der bliver solgt twin scroll manifold til en 3sgte mr2 ? 2 gen.
har kun fundet en på nette og den koster 1200 $ de må da findes billigere ?
mvh matias kuhre
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Taget i betragtning hvor svært den manifold er tilgængelig i forvejen, så ville jeg nok ikke se efter en lowbudget kinamanifold i blikrør.
1200usd lyder billigt hvis det ikke er blikrør.
1200usd lyder billigt hvis det ikke er blikrør.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
ja det er rigtigt nok det er bare mere end turboen koster
det er en 3sgte
med carillio H beam, CP stempler, frerre ventiler, hks venfjedre knaster knastgear tandrem og toppakning, ARP bolte, powerenterprise lejer og sådan + meget mere
dyser mangler jeg at finde da jeg ikke kan finde over 1000 cc lige pt
lige pt er den med Apexi power fc men overvejer at skifte til AEM når den nye motor skal i.
det er en 3sgte
med carillio H beam, CP stempler, frerre ventiler, hks venfjedre knaster knastgear tandrem og toppakning, ARP bolte, powerenterprise lejer og sådan + meget mere
dyser mangler jeg at finde da jeg ikke kan finde over 1000 cc lige pt
lige pt er den med Apexi power fc men overvejer at skifte til AEM når den nye motor skal i.
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
MKuhre skrev:ja det er rigtigt nok det er bare mere end turboen koster
det er en 3sgte![]()
med carillio H beam, CP stempler, frerre ventiler, hks venfjedre knaster knastgear tandrem og toppakning, ARP bolte, powerenterprise lejer og sådan + meget mere
dyser mangler jeg at finde da jeg ikke kan finde over 1000 cc lige pt![]()
lige pt er den med Apexi power fc men overvejer at skifte til AEM når den nye motor skal i.
har forstået det er en 3sgte motor... men hvilken udgave?
er motoren defekt pt? eller hvorfor skal den have lejer mm?
AEM... kommer den ikke til at køre wastet spark så?
MVH søren
-
dykkerdahl
- Senior Medlem
- Indlæg: 369
- Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
- Geografisk sted: Kbh
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
nej motoren er ikke samlet, da delen ikke er landet endnu. den skal først køre til sommer.
hvad skal der kigges på ved toppen ?
fordi har hørt at der skal store dyser til den bil synes også at de lyder helt vildt at de ikke kan følge med
men 1000 cc - 1600 cc til 450-500 til hverdag og over 600 ved over boost
vil jeg heller ikke, som der også står men mekanikeren anbefaler det, men vil heller have om mappet apexien og bruge pengene andre steder.
hvad skal der kigges på ved toppen ?
fordi har hørt at der skal store dyser til den bil synes også at de lyder helt vildt at de ikke kan følge med
vil jeg heller ikke, som der også står men mekanikeren anbefaler det, men vil heller have om mappet apexien og bruge pengene andre steder.
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
lqs skrev:MKuhre skrev:ja det er rigtigt nok det er bare mere end turboen koster
det er en 3sgte![]()
med carillio H beam, CP stempler, frerre ventiler, hks venfjedre knaster knastgear tandrem og toppakning, ARP bolte, powerenterprise lejer og sådan + meget mere
dyser mangler jeg at finde da jeg ikke kan finde over 1000 cc lige pt![]()
lige pt er den med Apexi power fc men overvejer at skifte til AEM når den nye motor skal i.
har forstået det er en 3sgte motor... men hvilken udgave?
er motoren defekt pt? eller hvorfor skal den have lejer mm?
AEM... kommer den ikke til at køre wastet spark så?
MVH søren
motoren er delvist defekt i form af at den skal hovede renoveres pga mislyde. og så får den hele turen skifter alt på den stort set da den også skal have øget efekten